Webwinkel Keurmerk
Open menu

Klachtenreglement

Als je een klacht hebt over ons product of dienstverlening willen we je graag helpen om dit op te lossen! We raden je daarom aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bluxbox.nl, te whatsappen of te bellen. We gaan er vanuit dat we altijd een goede oplossing weten te vinden ;-).

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Daarnaast is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

FAQ - Vacatures - Contact - Zakelijk - Over ons - Privacy - Algemene voorwaarden - Klachtenreglement - Herroepingsrecht